Nr. 19 2013 Aktiehandel i Solar A/S indberettet 12. juni 2013

I henhold til Værdipapirhandelslovens § 28a skal Solar dagligt meddele bestyrelses-medlemmer, direktionen, Solar Management Team og disses nærtståendes handel med aktier i Solar A/S. Oplysningerne i nedenstående oversigt er baseret på de nævnte personers indberetninger til Solar.

Navn: Weirsøe-Invest ApS
Årsag: Selskab tilknyttet bestyrelsesmedlem Steen Weirsøe
Fondskode: DK0010274844 Solar B
Transaktionens art: Køb af aktier
Marked: NASDAQ OMX Copenhagen A/S
Handelsdato: 12. juni 2013
Mængde i stk.: 528
Kursværdi i DKK: 142.723,47

Navn: Weirsøe-Invest ApS
Årsag: Selskab tilknyttet bestyrelsesmedlem Steen Weirsøe
Fondskode: DK0010274844 Solar B
Transaktionens art: Køb af aktier
Marked: NASDAQ OMX Copenhagen A/S
Handelsdato: 7. juni 2013
Mængde i stk.: 198
Kursværdi i DKK: 55.733,99

Solar A/S

Charlotte Risskov Kræfting

Fakta om Solar
Solar A/S er etableret i 1919 og noteret på Københavns Fondsbørs i 1953. Solar er en af Nordeuropas førende tekniske grossister inden for el-artikler samt vvs- og ventilationsprodukter. Koncernen, der har hovedsæde i Kolding, har datterselskaber i Danmark inkl. Færøerne, Sverige, Norge, Holland, Belgien, Tyskland, Polen og Østrig. Solar-koncernen havde i 2012 en omsætning på € 1.700,9 mio. svarende til DKK 12,7 mia. og beskæftiger i dag omkring 3.500 medarbejdere.

Flere oplysninger kan findes på: www.solar.eu.

Ansvarsfraskrivelse
Selskabsmeddelelsen er offentliggjort dags dato på dansk og engelsk via NASDAQ OMX Copenhagen. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem den danske og engelske version er det den danske version, der er gældende.

fb201319_dk_aktiehandel.pdf