0 % KommuneKredit Globale Top Brands 2015 – Ændring af en Underliggende Aktie

KommuneKredit udstedte d. 24. juni 2011 obligationer relateret til en Underliggende Aktiekurv sammensat af 15 Underliggende Aktier udstedt af førende globale mærkevareproducenter.  Obligationerne er benævnt ”0 % KommuneKredit Globale Top Brands 2015” (ISIN kode DK0030275110).

HJ Heinz Co.

Den Underliggende Aktie udstedt af selskabet HJ Heinz Co. indgik i den Underliggende Aktiekurv. Pr. 10. juni 2013 blev selskabet opkøbt af en række private investorer og efterfølgende afnoteret på børsen.

Garanti Invest A/S har som Beregningsagent i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet justeret den Underliggende Aktiekurv ved at erstatte HJ Heinz Co. med ConAgra Foods Inc. I henhold til Informationsmaterialet er den nye startkurs for ConAgra Foods Inc. (Aktiekursstart) blevet beregnet til 24,7562 (afrundet).

Den i Informationsmaterialet angivne Reuters Identifikationskode bliver ændret til ”CAG.N” og Fondskoden ændres til ”US2058871029”.

Der henvises i øvrigt til Informationsmaterialet dateret 8. april 2011.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 38 41 42 50.

Garanti Invest A/S

Arrangør

KK Globale Topbrands 2015_Ændring af Underliggende Aktie_OMX version_13062013.pdf