Opdatering af prospekter for afdelinger med andelsklasser under Investeringsforeningen Danske Invest

Vi skal herved oplyse, at der er foretaget opdatering af prospekterne for nedenstående afdelinger med andelsklasser under Investeringsforeningen Danske Invest. Opdateringerne omfatter generelle oplysninger, herunder justering af andelsklassernes navne besluttet af generalforsamlingen, afkastdata og regnskabsmæssige oplysninger.

Af prospekterne fremgår det samlede managementhonorar til Danske Invest Management A/S. Dette træder i stedet for separate betalinger for ydelser til porteføljerådgivning/-for­valtning, formidling samt administrationen udført af Danske Invest Management A/S. De enkelte afdelingers samlede omkostninger påvirkes ikke. Justeringen, der har effekt fra 1. juli, sker for at forenkle omkostningsstrukturen og tilpasse til praksis, som kendes i udlandet.

Prospekterne kan fra den 17. juni 2013 rekvireres hos Danske Invest Management A/S eller ses på www.danskeinvest.dk.

Afdeling Andelsklasse
(fondskode)
Afdeling Afrika – Akkumulerende Afrika – Akkumulerende, klasse DKK
(DK
0060356715)
Afdeling Global StockPicking – Akkumulerende KL Global StockPicking – Akkumulerende, klasse DKK
(DK0016208788)
Afdeling Globale Indeksobligationer – Akkumulerende KL Globale Indeksobligationer – Akkumulerende, klasse DKK h
(DK0060140705)
Afdeling USA – Akkumulerende KL USA – Akkumulerende, klasse DKK h
(DK0016290349)

Yderligere oplysninger kan fås hos undertegnede.

DANSKE INVEST

MANAGEMENT A/S