Innofactor uudistaa organisaatiotaan ja johtoaan

Innofactor Oyj:n Pörssitiedote 1.7.2013 klo 8.30

Innofactor uudistaa organisaatiotaan ja johtoaan

Innofactorin hallitus päätti myöhään illalla 30.6.2013 pidetyssä kokouksessaan Innofactorin organisaatiouudistuksesta 1.7.2013 alkaen. Uudistus liittyy 7.6.2013 julkistettuun yritysjärjestelyyn, jossa Innofactor osti suomalaisen atBusiness Oy:n koko osakekannan ja pääomalainat.

Aiemmin ilmoitetun mukaisesti Suomen systeemi-integraatioliiketoiminnoista vastaavana johtajana ja Innofactor Business Solutions Oy:n toimitusjohtajana toimii Juha Rokkanen. Hänen sijaisenaan toimii Mikko Lampi. Yksikön johtoryhmään kuuluvat Juha Rokkanen (pj), Mikko Lampi, Harri Taro, Vesa Kauppila, Mika Nurmi, Mikko Myllys, Tommi Flemming, Teemu Muukkonen, Perttu Monthan ja Ville Kujansuu.

Innofactor-konsernin johtoryhmään kuuluvat toimitusjohtaja Sami Ensio (pj), Mikko Karvinen, Janne Martola, Elina Jokinen, Ingrid Peura (12.8.2013 alkaen), Heikki Jekunen, Juha Rokkanen, Mikko Lampi ja Christian Andersen. Toimitusjohtajan sijaisena toimii talousjohtaja Mikko Karvinen.

Organisaatiomuutokseen ei liity irtisanomisia tai vastaavia henkilöstöjärjestelyjä.

INNOFACTOR OYJ

Lisätietoja:

Sami Ensio, toimitusjohtaja
Innofactor Oyj
Puh. 050 584 2029

Jakelu:

Keskeiset mediat
www.innofactor.fi

Innofactor on Pohjoismaiden johtavia Microsoft-ratkaisuihin keskittyneitä ohjelmistotoimittajia. Innofactor toimittaa asiakkailleen IT-projekteja systeemi-integraattorina sekä kehittää omia ohjelmistotuotteita ja -palveluita. Oman tuotekehityksen painopistealueena ovat Microsoft Azure-pohjaiset pilviratkaisut. Innofactorin asiakkaina on noin 1 700 yritystä ja julkishallinnon organisaatiota Suomessa, Tanskassa ja muualla Euroopassa. Innofactor pyrkii toiminnassaan pitkäkestoisiin asiakassuhteisiin. Innofactorissa työskentelee noin 400 innostunutta ja osaavaa henkilöä useissa toimipisteissä Suomessa, Tanskassa ja Venäjällä. Innofactorin liikevaihdon viiden vuoden kasvu vuosina 2008–2012 on ollut keskimäärin 35 prosenttia vuosittain. Innofactor on Suomen pörssin nopeimmin kasvava teknologiayhtiö. Innofactor Oyj:n osake on noteerattu arvopaperipörssissä NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla toimialalla teknologia.