Chr. Hansen Holding A/S – Ændring af Salgsorganisationen

Hørsholm, 2013-07-03 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Selskabsmeddelelse nr.18/2013

Chr. Hansen ændrer sin regionale struktur for salgsorganisationen for at tilpasse regionerne og få et stærkere strategisk fokus.

De fremtidige regioner er: EMEA (Europa, Mellemøsten og Afrika), Americas (Nord- og Sydamerika) og APAC (Asien og Stillehavsområdet). Hver region ledes af en Group Vice President som rapporterer direkte til adm. direktør Cees de Jong.

“En kundeorienteret tilgang er meget vigtig for en virksomhed som vores og vi skal konstant sørge for, at vi er organiseret så vi bedst muligt matcher markedet. Med denne ændring flytter vi beslutningerne på koncernniveau endnu tættere på den lokale eksekvering,” siger Cees de Jong, adm. dir.

Den regionale omstrukturering medfører en ændring i ledelsesstrukturen. Ud over medlemmerne af direktionen, Cees de Jong, Klaus Pedersen, Knud Vindfeldt, Henrik Dalbøge, Carsten Bennike og Jesper Allentoft, består den daglige ledelsesgruppe af Winnie Büegel, Compliance, Christian Barker, Strategic Development (begge medlemmer i dag) og de nye Group Vice Presidents Jacob Vishof Paulsen, EMEA, David Carpenter, Americas og Sten Estrup, APAC.

Nr 18 2013 DK.pdf