ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOIKEUDEN MUUTTUMISESTA

Espoo, 2013-07-12 10:50 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Efore Oyj                        Pörssitiedote 12.7.2013 klo 11:50

Efore Oyj on tänään saanut ilmoituksen omistusosuuden muuttumisesta. Efore Management Oy:n osuus Efore Oyj:n osakkeiden kokonaismäärästä ja äänimäärästä on laskenut alle 5 prosentin rajan 12.7.2013.

Ilmoituksen peruste: Eforen hallituksen 10.7.2013 tekemä päätös suunnatusta osakeannista Roal Electronics S.p.A:n myyjille (5 243 243 kpl uutta osaketta).

Efore Management Oy:n omistus ilmoituksen jälkeen:

Osakkeita         Osuus             Osuus

kpl               osake-            ääni-

pääomasta      määrästä

2.358.242        4,94 %            4,94 %

Efore Management Oy:n Y-tunnus on 2355953-6

Liputuksen laskentaperusteena on Efore Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä ja äänimäärä. Efore Oyj:n kaupparekisteriin merkitty osakkeiden lukumäärä ja äänimäärä on 47.772.891 osaketta ja ääntä.

EFORE OYJ

Vesa Vähämöttönen

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Vesa Vähämöttönen, puh. 09 4784 6312

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Efore-konserni

Efore on vaativia tehoelektroniikkatuotteita kehittävä ja valmistava kansainvälinen yhtiö. Yhtiön pääkonttori on Suomessa ja sen tuotantoyksikkö sijaitsee Kiinassa. Yrityksellä on toimintaa myös Ruotsissa. Lokakuussa 2012 päättyneellä tilikaudella konsernin liikevaihto oli 78,1 milj. euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 888 henkilöä. Konsernin emoyhtiö Efore Oyj:n osake on listattu Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä

www.efore.fi