FONDSBØRSMEDDELELSE NR. 173

Ændringer i Comendos ledelse

Efter gensidig aftale fratræder Gert Rieder stillingen som Administrerende direktør med udgangen af august måned 2013.

Gert Rieder har igennem de sidste 18 måneder været ansvarlig for at gennemføre en omstrukturering af Comendo. Dette blandt andet gennem succesrigt frasalg af Comendo Network og Comendo Telecom i slutningen af 2012.

Comendo kan nu fokusere på sin oprindelige kernekompetence – at udvikle og tilbyde itsikkerhedsløsninger som tjenester i skyen.

Troels Lind tiltræder som konstitueret CEO for Comendo A/S, hvor han de sidste 5 år som Business Director, har stået for den daglige ledelse og forretningsudvikling i Comendo Security A/S. Troels Lind har stået for en række succesfulde tiltag i Comendo Security A/S og har indgående kendskab til ITsikkerhedsbranchen med mere end 12 års erfaring.

Jeg vil gerne sige Gert Rieder en stor tak for indsatsen med at få omstruktureret Comendo til det selskab vi har i dag og samtidigt ønske ham held og lykke med de kommende udfordringer, udtaler bestyrelsesformand Michael Dickerson.

Yderligere oplysninger:

Michael Dickerson, Bestyrelsesformand Comendo A/S
E-mail: michael.dickerson@comendo.com

Troels Lind, konstitueret CEO, Comendo A/S
Telefon: + 45 30 98 20 35
E-mail: troels.lind@comendo.com

Se også: www.comendo.com & www.comendosecurity.com

Som pionerer inden for cloud-baseret it-sikkerhed, fokuserer vi på at udvikle og tilbyde en stadigt større del af virksomhedens it-sikkerhed som en tjeneste i skyen.

comendo-fondsboersmeddelelse-173.pdf