Offentliggørelse af halvårsrapport for 1. halvår 2013

Offentliggørelse af halvårsrapport for 1. halvår 2013, status vedr. fortolkning af puljepensionsbekendtgørelsen samt information vedr. indløsning af aktier efter afnoteringstidspunktet

Meddelelse nr. 13/2013

30. august 2013

Access Stratego A/S (”Selskabet”) har i 1. halvår 2013 realiseret et overskud før driftsomkostninger og skat på 5.057 t.kr.

Nettoresultatet efter driftsomkostninger og skat blev 3.720 t.kr., hvilket ledelsen anser for mindre tilfredsstillende.

Se hele halvårsrapporten for 1. halvår 2013 i vedhæftede fil.

Med henvisning til Selskabets meddelelse nr. 12/2013 af 16. juli 2013 kan det oplyses, at Selskabet i forlængelse af drøftelserne mellem Finanstilsynet og sektoren om forståelsen af, hvorledes puljepensionsbekendtgørelsen skal fortolkes efter implementeringen af FAIF-direktivet, har indsendt en skriftlig henvendelse til Finanstilsynet med anmodning om Tilsynets stillingtagen til, hvorledes aktionærerne i Selskabet skal forholde sig efter afnoteringen af Selskabet fra First North. Selskabet forventer at få svar på henvendelsen i løbet af uge 36, således at Selskabet er i stand til at formidle svaret inden tidspunktet for afnotering af Selskabet fra First North.

Afslutningsvist skal det oplyses, at der i løbet af uge 36 vil blive lagt informationer om praktikken ved en eventuel indløsning af aktier i Selskabet, herunder en version af indløsningsblanketten, ud på Selskabets hjemmeside - accesstratego.dk.

For yderligere information kontakt venligst:

Adm. direktør Peter Kock, Access Stratego A/S

Telefon 61 20 95 52, E-mail: post@aktivformueforvaltning.dk

Bestyrelsesformand Thorkild Kokholm, Access Stratego A/S

E-mail: Thorkild.kokholm@seb.dk

Access Strategos godkendte rådgiver er:

Thomas Benedictsen-Nislev, Beierholm, Gribskovvej 2, 2100 København Ø,

Offentliggørelse af halvårsrapport for 1. halvår 2013.pdf Halvårsregnskab 2013.pdf