Maailman suurimmat turkishuutokaupat Vantaalla 2014

Saga Furs Oyj             Pörssitiedote           6.9.2013          klo 18.00

Saga Furs Oyj on solminut myyntiyhteistyösopimuksen Seattlessa toimivan American Legend- ja kanadalaisen Fur Harvesters Auction Inc. -huutokauppaliikkeiden kanssa yhtiön maalis- ja kesäkuun 2014 turkishuutokauppojen osalta. Sopimuksen myötä 11.-22.3.2014 ja 1.-11.6.2014 Vantaan Fur Centerissä järjestettävien huutokauppojen uskotaan nousevan volyymiltaan ja asiakasmääriltään ensi kauden suurimmiksi turkishuutokaupoiksi  maailmassa. Saga®-ketun-, -minkin- ja -suomensupinnahkojen valikoimaa täydentävät pohjoisamerikkalaiset Blacklama®- ja American Legend®-minkinnahat sekä kattava valikoima erilaisia villiturkisten nahkoja.

Sopimukseen ei liity omistusjärjestelyjä, eikä sillä uskota olevan merkittävää vaikutusta yhtiön tulokseen. Kaikki kolme yritystä lajittelevat itse omat tuotteensa ja myyvät ne omissa nimissään ja omilla brändeillään Saga Fursin tiloissa Vantaalla. Yhteistyö vahvistaa yhtiön asemaa johtavana kansainvälisenä turkishuutokauppana.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Pertti Fallenius, puh. 050 5120 334