Berlin IV A/S – Insidere handler

Aarhus, 18. September 2013
                                                                                                                                                CVR. nr. 29 14 98 60

Aktiekøb – Insidere handler

I henhold til værdipapirhandelslovens § 28a skal Berlin IV A/S indberette oplysninger om ledende medarbejders og disses nærtståendes transaktioner med Berlin IV A/S aktier.

Navn:                   Stannow Invest ApS

Aarhus, september 2013

Søren Krarup, adm. direktør

Kontaktpersoner:
Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets administrerende direktør Søren Krarup på +45 60 19 64 33 eller formand Erik Stannow på telefon +44 77 17 89 81 04.
_____________________________________________________________________________

Berlin IV A/S ejer og driver en portefølje bestående af 135 ejendomme med i alt 2.751 bolig og erhvervslejemål beliggende i Berlin. Berlin IV A/S B-aktier har siden 2007 været noteret på NASDAQ OMX København. Strategien er at optimere driften og udnytte potentialet i ejendommene med henblik på at forbedre porteføljens værdi og selskabets resultat. www.berlin4.dk

Insidere handler 18092013 ES.pdf