Aktietilbagekøbsprogram

Ringsted, Danmark, 2013-10-30 14:21 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Selskabsmeddelelse nr. 292
30. oktober 2013

Den 6. juni 2013 igangsatte Glunz & Jensen A/S det offentliggjorte aktietilbagekøbsprogram, jf. selskabsmeddelelse nr. 265 af 6. juni 2013. Programmet er udført efter ”Safe Harbour” bestemmelserne i EUs forordning nr. 2273/2003 af 22. december 2003, også kendt som ”Safe Harbour”-regulativet. Aktietilbagekøbsprogrammet forventes at blive gennemført i perioden fra 6. juni til og med 30. november 2013. Det samlede aktietilbagekøbsprogram i perioden vil maksimalt andrage en kursværdi på 10 mio.kr.

Siden programmets igangsættelse den 6. juni 2013 har Glunz & Jensen A/S tilbagekøbt aktier for et beløb på 10 mio.kr. i perioden fra den 6. juni 2013 til og med den 29. oktober 2013. Det offentliggjorte aktietilbagekøbsprogram, der blev indledt den 6. juni 2013, er således afsluttet.

Siden sidste aktietilbagekøbsmeddelelse den 25. oktober 2013 har følgende transaktioner fundet sted:

Antal aktier Gns. købspris Værdien af programmet i DKK
I alt, seneste meddelelse 132.633 74,78 9.918.781
25. oktober 2013 0 0,00 0
28. oktober 2013 0 0,00 0
29. oktober 2013 1.021 79,50 81.170
Total under aktietilbagekøbsprogrammet 133.654 74,82 9.999.951

Det gennemførte aktietilbagekøbsprogram af Glunz & Jensen, i perioden fra den 6. juni 2013 til og med den 29. oktober 2013, udgør 133.654 stk. aktier til en samlet anskaffelsesværdi på 10 mio.kr.

Efter ovennævnte transaktioner ejer Glunz & Jensen 270.483 egne aktier, svarende til 14,4 % af selskabets aktiekapital. Det samlede antal aktier i virksomheden er i alt 1.883.250 aktier, inklusiv egne aktier.

For yderligere information kontakt:

Adm. direktør Keld Thorsen på telefon +45 2242 0139
         Bestyrelsesformand Søren Stensdal på telefon +45 2810 0121