KommuneKredit udsteder valutaindekserede obligationer – KommuneKredit Emerging Markets Valutaer 2016

KommuneKredit udsteder valutaindekserede obligationer, KommuneKredit Emerging Markets Valutaer 2016, med fondskoden DK0030329222 (”Obligationerne”), hvor afkastet afhænger af udviklingen i brasilianske real, indiske rupee, tyrkiske lira og sydafrikanske rand i forhold til euro. Afkastet afhænger desuden af en deltagelsesgrad.

Emissionskursen for KommuneKredit Emerging Markets Valutaer 2016 er 104. Obligationerne udstedes den 13. december 2013 og udløber den 21. november 2016. Obligationerne udstedes i danske kroner med en stykstørrelse på DKK 1,00.

Tegningsperioden for Obligationerne løber fra den 18. november 2013 kl. 9.00 til den 6. december 2013 kl. 16.00. Det samlede udstedte obligationsbeløb vil blive fastsat ved Tegningsperiodens udløb og vil efterfølgende blive meddelt via NASDAQ OMX Copenhagen A/S.

Pressemeddelelse KK Emerging Markets Valutaer - Tegningsstart.pdf Informationsmateriale KK Emerging Markets Valutaer Final.pdf