SOPRANO OYJ:N OSAKKEELLE LP-MARKKINATAKAUS FIM PANKKI OY:LTÄ

Soprano Oyj pörssitiedote 25.11.2013 klo 09.00

SOPRANO OYJ:N OSAKKEELLE LP-MARKKINATAKAUS FIM PANKKI OY:LTÄ

Soprano Oyj ja FIM Pankki Oy ovat tehneet NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Liquidity Providing (LP) -toiminnan edellytykset täyttävän markkinatakaussopimuksen.

Sopimuksen mukaan FIM Pankki Oy antaa Soprano Oyj:n osakkeelle osto– ja myyntitarjouksen siten, että suurin sallittu osto- ja myyntitarjouksen välinen erotus on 4 % laskettuna ostotarjouksesta. Tarjoukset sisältävät vähintään 4000 euroa vastaavan osakemäärän.

FIM Pankki Oy sitoutuu antamaan Soprano Oyj:n osakkeelle osto- ja myyntitarjouksen Pörssin kaupankäyntijärjestelmässä jokaisena pörssipäivänä vähintään kahdeksankymmentäviisi (85) prosenttia jatkuvan kaupankäynnin ajasta sekä arvopaperille kaupankäyntipäivän aikana sovellettavissa huutokauppamenettelyissä.

Sopimuksen mukainen markkinatakaus alkaa 26.11.2013. Sopimus on voimassa kuuden kuukauden määräajan ja jatkuu sen jälkeen yhden kuukauden irtisanomisajalla.

Soprano Oyj

Lisätietoja:
Soprano Oyj,
Toimitusjohtaja Arto Tenhunen
arto.tenhunen(at)soprano.fi

Soprano on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja tietoteknologian yhdistävä asiantuntijayritys. Yhtiön konsultit auttavat asiakkaita kommunikoimaan, palvelemaan ja ansaitsemaan digitalisoituvassa yhteiskunnassa aikaisempaa tehokkaammin. Soprano palvelee kuudessa kaupungissa Suomessa, Ruotsissa ja Virossa, verkoston kautta 98 maassa ja virtuaalisesti ympäri maailman. Soprano Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä, osakkeen tunnus on SNO1V.