Ladbrokes lanserar Net Entertainments onlinekasinospel

Ladbrokes spelare kommer nu att kunna välja mellan ett urval av Net Entertainments högkvalitativa kasinospel på Ladbrokes onlinekasino-nätverk.

Ett första urval av Net Entertainments TouchTM spel för mobiler har nu lanserats genom Ladbrokes marknadskanaler, vilka inom kort som planerat kommer att följas av den kommersiella lanseringen av online spel för PC. Ytterligare spel kommer successivt att lanseras.

-       Ladbrokes är ett av världens ledande spel- och bettingföretag och vi är mycket glada att vårt nära samarbete för att säkerställa en effektiv integration och kommersiell lansering av ett urval av våra högkvalitativa onlinekasinospel har varit så framgångsrik, kommenterar Björn Krantz, Chef för GMO och VD Net Entertainment Malta Ltd. Under det senaste året har vi ökat vår närvaro på marknaden i Storbritannien för att fortsätta vår strategi att utveckla en stadig och långsiktig tillväxt tillsammans med våra globala spelpartners.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Björn Krantz, Chef för GMO och MD Net Entertainment Malta Ltd: Tel +356 79 88 47 34, bjorn.krantz@netent.com

Elisabeth Lennhede, Kommunikationsdirektör Net Entertainment, Tel 0709-12 45 31, elisabeth.lennhede@netent.com

Om Net Entertainment
Net Entertainment är en ledande leverantör av digitalt distribuerade spelsystem vilka används av några av världens mest framgångsrika onlinespeloperatörer. Net Entertainments kasino är ett komplett spelsystem omfattandes både ett kraftfullt administrationsverktyg och en fullständig uppsättning högkvalitativa spel. Operatörerna erhåller en anpassad systemlösning som är lätt att integrera, vilket minimerar tiden mellan installation och driftsättning samt säkerställer en kostnadseffektiv drift. Net Entertainment är noterat på Nasdaq OMX Stockholm (NET-B). Mer information om Net Entertainment finns på www.netent.com.

131202 Ladbrokes lanserar Net Entertainments onlinekasinospel_sv.pdf