SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:LLE MERKITTÄVÄ UNIVERSAL SSH KEY MANAGER™ PALVELUITA KOSKEVA JATKOTILAUS HUOMATTAVALTA RAHOITUSLAITOKSESTA

Helsinki, 2013-12-12 16:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- ´

Yksi maailman suurimmista rahoituslaitoksista on tehnyt merkittävän Universal SSH Key Manager™ -tietoturvapalveluita koskevan jatkotilauksen. Tilaus laajentaa vuoden 2013 aikana onnistuneesti toteutettua projektia. Tilauksen arvo on noin 0.8 miljoonaa euroa (USD 1.1M). Myynti tuloutuu vuoden 2014 ensimmäisen vuosineljänneksen aikana.

SSH Key Remediation hankkeiden tarkoituksena on saattaa suurien IT-infrastruktuurien sisältämien SSH avaimien käytön valvonta ja hallinta nykyisten tietoturvastandardien edellyttämälle tasolle erityisesti silmälläpitäen mahdollisia virushyökkäyksiä, sisäisiä uhkia ja ulkopuolisia cyberhyökkäyksiä, soveltaen mm. seuraavia käytäntöjä:

• Tunnistusavainten tuominen keskitettyyn hallintaan sisäpiirihyökkäysten estämiseksi;
  • Käyttäjä- ja sovelluskohtaisten tunnistusavainten voimassaolon ja käytön jatkuva valvonta; vanhentuneiden ja käyttämättömien avaimien automaattinen/manuaalinen poisto, vanhentuvien avaimen automaattinen päivitys sekä muita menetelmiä joilla tarvittaessa tehokkaasti estetään hallitsemattomasti levinneiden avainten toiminta;
  • Kaikkien käytössä olevien avainten yhtäaikainen päivitys, jolloin aiemmin kopioitujen avainten käyttö estyy eliminoiden mahdolliset riskit avaimien päätymisestä vääriin käsiin.

Merkittäviin kustannussäästöihin sekä turvallisuuden lisääntymiseen päästään myös uusien SSH-avainten ja muiden luottamuksellisten yhteyksien luomisen automatisoinnilla.

Universal SSH Key Manager™ ohjelmisto auttaa eri kokoisia organisaatioita hallinnoimaan salausteknisiä avaimiaan ja pääsyä tietojärjestelmiinsä. Tuote on ainutlaatuinen mahdollistaen käyttäjien tunnistusavainten yhdenaikaisen ja kattavan hallinnoinnin, jakelun, käytön, auditoinnin sekä kierrättämisen laajoissa SSH ympäristöissä.

Lisätietoa ainutlaatuisesta Universal SSH Key Manager™ tuotteesta:

Helsinki 12.12.2013

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ