Jeudan A/S - Storaktionærmeddelelse

København, 2013-12-16 13:36 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- I henhold til værdipapirhandelsloven § 29 afgives hermed meddelelse om, at Chr. Augustinus Fabrikker A/S, cvr. nr. 21 41 19 14, Amaliegade 47, 1256 København K, dags dato har meddelt, at de har erhvervet aktier i Jeudan A/S, således at Chr. Augustinus Fabrikker A/S nu besidder 4.494.260 aktier i Jeudan A/S, svarende til 40,5% af aktiekapitalen og stemmerettighederne.

Yderligere oplysninger:

Bestyrelsesformand Niels Heering, tlf. 3341 4141

Jeudan A/S, Sankt Annæ Plads 13, 1250 København K. Tlf. 70 10 60 70.

Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Koncernen investerer i og driver større kontor-, bolig- og detailejendomme i København. Koncernen tilbyder i Jeudan Servicepartner et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser. Strategien sigter mod fortsat vækst og lønsomhed, baseret på værdierne ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Koncernen har 400 medarbejdere. Jeudans aktier er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen (JDAN). www.jeudan.dk.

257.pdf