Sato.fi uudistui

Päämäärinä päätelaiteriippumattomuus ja asioimisen helppous

Helsinki, Finland, 2013-12-16 14:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SATO Oyj, Lehdistötiedote 16.12.2013 klo 15.15

Asuntosijoitusyhtiö SATOn nettisivusto sato.fi on uudistunut. Sivustouudistuksella halutaan helpottaa SATO Vuokra- ja SATO OmistusKotien hakua ja asukkaiden asiointia vahvan visuaalisen identiteetin yhtenäistämisen lisäksi. Mobiililaitteiden yleistyttyä palvelusta tehtiin päätelaiteriippumaton.

Asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro SATOsta:

- SATOn tavoitteena on erinomaisen asiakaskokemuksen tarjoaminen asiakkuuden eri vaiheissa. Haluamme tehdä sekä vuokra- että omistusasuntojen löytämisestä ja SATOn asunnoissa asuvien asiakkaiden asioinnista helppoa, oli asiakas sitten kotosalla isomman koneen ääressä tai lähijunassa älypuhelin kädessään. Asiakaskokemuksen kannalta on tärkeää, että sato.fi toimii sujuvasti kaikilla laitteilla, pysty ja vaakasuunnassa selailtaessa, kiinteässä verkossa ja langattomasti.

- Myös sivuston visuaalisuus on sekä meille että asiakkaille tärkeää. Viime vuonna uusitun SATOn logon ympärille oli helppo luoda raikas ja hyväntuulinen kokonaisuus, jossa väri- ja kuvamaailma tukevat sivustolta löytyvää tietoa.

- Uusitut sijoittajille ja medialle suunnatut osat on tehty helposti navigoitaviksi ja monipuolista informaatiota tarjoaviksi.

- Työmme jatkuu ja sähköisiä palveluja kehitetään edelleen. Tammikuussa avaamme ensimmäisen iPhone-sovelluksen, jonka avulla asunnon löytäminen karttahakupalvelun avulla onnistuu nopeasti.

Tutustu sivustoon: www.sato.fi

Lisätietoja:

SATO Oyj
Asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro, p. 0201 34 4006 ja 0400 458 309

www.sato.fi

SATO Oyj on yksi Suomen johtavista asuntosijoitusyhtiöistä. SATOn tavoitteena on tarjota kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot ja erinomainen asiakaskokemus. SATOn omistuksessa on yhteensä noin 23 700 vuokrattavaa asuntoa Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa ja Pietarissa.

Edistämme toiminnallamme kestävää kehitystä ja aloitteellisuutta sekä toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa lisäarvon tuottamiseksi. Toimimme pitkäjänteisesti ja kannattavasti. Kasvatamme asunto-omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla.

SATO-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli 286,9 miljoonaa euroa, liikevoitto 99,1 miljoonaa euroa ja tulos ennen veroja 60,6 miljoonaa euroa. SATOn sijoitusomaisuuden käypä arvo on noin 2,2 miljardia euroa.