Aktia Oyj: Muutoksia Aktian konserninjohdossa

Aktia Oyj
7.1.2013 klo 13.00

MUUTOKSIA AKTIAN KONSERNINJOHDOSSA

Varatoimitusjohtaja Stefan Björkman on ilmoittanut eroavansa Aktian palveluksesta siirtyäkseen Keskinäisen Eläkevakuutusyhtiö Eteran toimitusjohtajaksi.

Björkman jatkaa nykyisessä tehtävässään ja Aktian konserninjohtoryhmän jäsenenä alkukevään 2014. Hän on toiminut Aktiassa monissa eri johtotehtävissä viimeksi Aktian Varainhoito ja Henkivakuutus -segmentin johtajana.

– Haluan kiittää Stefan Björkmania hänen merkittävistä panostuksistaan mm. Aktian Toimintaohjelma 2015:n toteutuksesta. Toivotan hänelle menestystä tulevissa haasteissa, sanoo toimitusjohtaja Jussi Laitinen.

AKTIA PANKKI OYJ

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Jussi Laitinen, puh. 010 247 6250
Varatoimitusjohtaja Stefan Björkman, puh. 050 63219

Jakelu:
Nasdaq OMX Helsinki,
tiedotusvälineet,

www.aktia.fi

Aktia-konserni tarjoaa asiakkailleen yksilöllisiä ratkaisuja laajasta pankki-, vakuutus- ja kiinteistönvälityspalvelujen valikoimastaan. Aktia toimii Suomen rannikkoalueella ja sisämaan kasvukeskuksissa. Aktialla on noin 300 000 asiakasta, joiden palvelusta konttorissa, Internetissä ja puhelimitse vastaa yli 1 000 aktialaista. Aktian osakkeet on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja Aktiasta löydät osoitteesta www.aktia.fi