0% KommuneKredit HealthCare (USD) 2017 – Ændring af startkursen for en aktie i den Underliggende Aktiekurv

KommuneKredit udstedte d. 10. oktober 2012 obligationer relateret til valutakursen mellem danske kroner og amerikanske dollar samt en Underliggende Aktiekurv sammensat af 15 Underliggende Aktier repræsenterende markedsførende medicinalselskaber. Obligationerne er benævnt ”0% KommuneKredit HealthCare (USD) 2017” (ISIN kode DK0030302880).

Novo Nordisk A/S

Den Underliggende Aktie udstedt af selskabet Novo Nordisk A/S indgår i den Underliggende Aktiekurv. Pr. 2. januar 2014 foretog selskabet et aktiesplit i forholdet 5 for 1, således at 1 aktie blev til 5 aktier.

Garanti Invest A/S har som Beregningsagent i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet justeret den Underliggende Aktiekurv ved at ændre startkursen (Aktiekursstart) på den Underliggende Aktie udstedt af Novo Nordisk A/S fra 903,0000 til 180,6000 (afrundet).

Der henvises i øvrigt til Informationsmaterialet dateret d. 3. august 2012.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 38 41 42 50.

Garanti Invest A/S

Arrangør