Technopoliksen vuoden 2013 tilinpäätöstiedotteen julkistus

TECHNOPOLIS OYJ             PÖRSSITIEDOTE          31.1.2014 klo 11.30

Technopoliksen vuoden 2013 tilinpäätöstiedotteen julkistus

Technopolis Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2013 perjantaina 14.2.2013 noin kello 8:00.

Englanninkielinen webcast-tiedotustilaisuus medialle, sijoittajille ja analyytikoille pidetään klo 10.00. Webcastin osoite on: www.technopolis.fi/webcast

Kysymyksiä voi esityksen jälkeen esittää joko osallistumalla neuvottelupuheluun tai lähettämällä kysymyksiä Twitterin kautta suoraan toimitusjohtajalle @KeithSilverang, liitä viestiin #Q4.

Neuvottelupuheluun osallistuvia pyydetään soittamaan alla olevaan paikalliseen puhelinnumeroon 5‒10 minuuttia ennen webcastia.

Suomi               09 2313 9201
Alankomaat       +31 20 7965 008
Britannia            +44 20 7162 0077
Yhdysvallat        +1 334 323 6201

Osallistumiskoodi on ”Technopolis” ja neuvottelun tunnistenumero on ”941146”.

Mikäli ette löydä sopivaa paikallispuhelinnumeroa yllä olevasta luettelosta, voitte soittaa mihin tahansa yllä olevaan numeroon.

Webcast nauhoitetaan ja se on jälkeenpäin katsottavissa Technopoliksen Internet-sivuilla.

Technopolis Oyj

Pasi Hiedanpää
Sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
pasi.hiedanpaa@technopolis.fi

Technopolis Oyj on kiinteistöihin, toimitilojen vuokraukseen ja palveluihin erikoistunut pörssiyhtiö. Yhtiö on keskittynyt monikäyttäjäympäristöihin. Sen keskeinen toiminta-ajatus on yhdistää liiketoimintaa tukevat palvelut nykyaikaisiin toimitiloihin ja tarjota asiakkaille joustavat toimintaympäristöt. Technopoliksen tiloissa toimii noin 32 000 ihmistä ja lähes 1 500 yritystä ja yhteisöä Suomessa, Liettuassa, Norjassa, Venäjällä ja Virossa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 107,3 miljoonaa euroa ja käyttökate 55,8 miljoonaa euroa. Technopolis Oyj:n osake (TPS1V) on listattu NASDAQ OMX Helsinkiin.

Jakelu:
www.technopolis.fi