YIT:n tiedonantopolitiikka päivitetty

Helsinki, Finland, 2014-02-06 07:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- YIT OYJ                        PÖRSSITIEDOTE                      6.2.2014 KLO 8.15

YIT:n tiedonantopolitiikka päivitetty

YIT:n hallitus on 5.2.2014 hyväksynyt päivitetyn tiedonantopolitiikan YIT Oyj:lle. Keskeisin muutos koskee merkittävien projektien tai sijoittajakauppojen tiedottamista. Uudessa tiedonantopolitiikassa on todettu seuraavasti:

”Tiedot projektista tai sijoittajakaupasta julkistetaan pörssitiedotteena, jos käynnistetyn/allekirjoitetun vaiheen/kaupan arvo on yli 100 miljoonaa euroa. Merkittävien projektien osalta periaatteena on, että omaperusteiset projektit julkistetaan, kun projektin käynnistämispäätös on tehty. Urakointina toteutettavat projektit ja sijoittajakaupat tiedotetaan, kun sopimus on allekirjoitettu.”

YIT:n aiemmassa tiedonantopolitiikassa ei ollut asetettu tarkkaa rajaa projektien tai sijoittajakauppojen pörssitiedottamiselle.

Tiedonantopolitiikka on luettavissa kokonaisuudessaan YIT:n kotisivujen sijoittajat osion alla.

Lisätietoja antaa:

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. +358 50 390 6750, sanna.kaje@yit.fi

Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, puh. +358 40 561 6568, hanna.malmivaara@yit.fi

YIT OYJ

Sanna Kaje

Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä ja Slovakiassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä - asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme yli 6 000 henkilöä seitsemässä maassa. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli vajaa 1,9 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi