SATO HotelliKodille hyvät arviot

Helsinki, Finland, 2014-02-18 09:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SATO Oyj, Lehdistötiedote 18.2.2014 klo 10.00

Asuntosijoitusyhtiö SATOn uusin konsepti, SATO HotelliKoti, saa asiakkailtaan erinomaista palautetta. Booking.com tilastoi asiakkaiden antamien arvioiden mukaan Kampissa sijaitsevan SATO HotelliKodin vuoden 2013 kolmanneksi suosituimmaksi majoituspaikaksi Helsingissä ja viiden parhaan joukkoon koko Suomen alueella.

SATOn hotellikotipäällikkö Petri Kajaan:

- Tähän mennessä avatut SATO HotelliKodit ovat asiakasarvioissa hyvillä sijoituksilla. Helsingin Kruununhaassa Kristianinkadulla sijaitsevan kohteen kokonaisarvosana on tällä hetkellä 8,8 ja Kampin Lapinlahdenkadulla sijaitsevan kohteen 8,7 asteikon ollessa 1-10.

- Kyllähän tämä ihan huikean hyvältä tuntuu. Olemme tehneet kovasti töitä ja selkeästi onnistuneita ratkaisuja koko konseptin suhteen. Asiakkaat ovat kiitelleet mm. sähköistä avainjärjestelmää, tyylikästä sisustusta, monipuolista varustelua ja loistosijainteja.

- Booking.com:in lisäksi kotejamme arvostetaan myös TripAdvisor-palvelussa, jossa arvosanamme on 4,5/5.

Ensimmäinen SATO HotelliKoti avattiin vuonna 2012 ja toinen 2013. Kodinomaiset asunnot on sisustettu talojen henkeen sopivasti ja niissä on hyvin varustellut keittiötilat. Asuntojen hintaan sisältyvät mm. astiat, vuodevaatteet, pyyhkeet, viikkosiivous, sähkö ja vesi sekä langaton laajakaista.

Lisätietoja:

SATO Oyj

Hotellikotipäällikkö Petri Kajaan, p. 0201 34 4408 ja 040 560 4738
www.satohotellikoti.fi ja www.sato.fi

Katso arviot Booking.com:ista
SATO HotelliKoti, Kristianinkatu 11-13: booking.com/c7b188e42548193e6
SATO HotelliKoti, Lapinlahdenkatu 8: booking.com/67095e3c043bdf7

SATO Oyj on yksi Suomen johtavista asuntosijoitusyhtiöistä. SATOn tavoitteena on tarjota kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot ja erinomainen asiakkuuskokemus. SATOn omistuksessa on yhteensä noin 24 000 vuokrattavaa asuntoa Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa ja Pietarissa.

Edistämme toiminnallamme kestävää kehitystä ja aloitteellisuutta sekä toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa lisäarvon tuottamiseksi. Toimimme pitkäjänteisesti ja kannattavasti. Kasvatamme asunto-omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla.

SATO-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 311,5 miljoonaa euroa, liikevoitto 108,1 miljoonaa euroa ja tulos ennen veroja 70,9 miljoonaa euroa. SATOn sijoitusomaisuuden käypä arvo on noin 2,3 miljardia euroa.