DSV, 532 - DSV A/S iværksætter en bookbuilding-proces

Selskabsmeddelelse nr. 532

Disclaimer

Informationerne i denne selskabsmeddelelse må ikke hverken direkte eller indirekte udgives, offentliggøres eller distribueres i eller til USA, Canada, Japan eller Australien eller nogen anden jurisdiktion, hvor en sådan udgivelse, offentliggørelse eller distribution er ulovlig. Denne selskabsmeddelelse udgør ikke et tilbud om køb eller salg af værdipapirer i DSV A/S i USA, Canada, Japan eller Australien eller i nogen anden jurisdiktion.

DSV A/S' undersøgelse af markedet har vist en tilfredsstillende interesse for ikke-efterstillede, usikrede obligationer, der er udstedt af DSV A/S og har udløb i 2022 (“Obligationerne”). DSV A/S har derfor besluttet at iværksætte en bookbuilding-proces for udstedelsen af Obligationer. Obligationerne vil have en løbetid på 8 år og en stykstørrelse på DKK 10.000. En meddelelse om de endelige vilkår for Obligationerne vil blive offentliggjort ved afslutningen af bookbuilding-processen i en seperat prisfastsættelsesmeddelelse. Det forventes, at bookbuilding-processen vil blive afsluttet i løbet af i dag.

Danske Bank A/S, Nordea Bank Danmark A/S og Nykredit Bank A/S vil agere som joint lead manager i forbindelse med bookbuilding-processen.

Ovenstående er med forbehold for ændringer i vilkår og markedsforhold.

Eventuelle spørgsmål bedes rettet til Investor Relations Director Flemming Ole Nielsen på telefon +45 43 20 30 40.

DSV A/S

532 - Meddelelse (11.03.2014) - DSV iværksætter en bookbuilding proces.pdf