ENEMMISTÖOSAKKAAN EHDOTUS HALLITUKSEN JÄSENTEN LUKUMÄÄRÄKSI, HALLITUKSEN JÄSENTEN PALKKIOIKSI JA HALLITUKSEN JÄSENIKSI

Helsinki, Suomi, 2014-03-12 09:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ   PÖRSSITIEDOTE   12.3.2014 KLO 10:00

HALLITUKSEN JÄSENTEN LUKUMÄÄRÄ

Tatu Ylönen, joka omistaa suoraan tai välillisesti yhteensä noin 57,6 % yhtiön äänivallasta, on ilmoittanut yhtiölle tulevansa ehdottamaan yhtiökokouksessa, että hallituksen jäsenten lukumääräksi vahvistettaisiin kolme (3).

HALLITUKSEN JÄSENTEN PALKKIOT

Tatu Ylönen, joka omistaa suoraan tai välillisesti yhteensä noin 57,6 % yhtiön äänivallasta, on ilmoittanut yhtiölle tulevansa ehdottamaan yhtiökokouksessa, että yhtiön ulkopuolisille hallituksen jäsenille maksetaan 18.000 euron vuosipalkkio ja hallituksen puheenjohtajalle 24.000 euron vuosipalkkio toimikaudelta, joka päättyy seuraavaan varsinaiseen yhtiökokoukseen.

HALLITUKSEN JÄSENTEN VALINTA

Tatu Ylönen, joka omistaa suoraan tai välillisesti yhteensä noin 57,6 % yhtiön äänivallasta, on ilmoittanut yhtiölle tulevansa ehdottamaan yhtiökokouksessa, että hallitukseen valittaisiin:

Päivi Hautamäki
Tatu Ylönen
Timo Syrjälä (uusi jäsen, riippumaton)

Timo Syrjälän henkilöesittely löytyy
-> Corporate Information -> CV Syrjälä Timo

Päivi Hautamäen ja Tatu Ylösen henkilöesittelyt löytyvät:

Assetman Oy ja Gaselli Capital Oy ovat ilmoittaneet kannattavansa ehdotusta.

Helsingissä, 12.3.2014

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Jyrki Lalla
talousjohtaja

Lisätietoja:
Jyrki Lalla, talousjohtaja +358 45 340 4641

Jakelu:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.ssh.com

SSH Communications Security (perustettu 1995) on SSH-tietoliikenneprotokollan alkuperäinen kehittäjä. SSH-protokolla on siirrettävän datan suojaamiseen liittyvien ratkaisujen de facto -standardi. Nykyään yli 3000 asiakasta ympäri maailman, mukaan lukien seitsemän Fortune 10 -yrityksestä, luottaa yrityksemme tietoturvaratkaisuihin suojatakseen pääsyn tietovarantoihinsa. Tarjoamamme SSH-teknologia-, avaintenhallinta- sekä auditointiratkaisut mahdollistavat ja vahvistavat tuhansien asiakkaidemme liiketoimintaa eri toimialoilla sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Toimimme Amerikassa, Euroopassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä.