Nurminen Logisticsin toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2013 on julkaistu

Nurminen Logistics Oyj                                                     Pörssitiedote 13.3.2014 klo 13.15

Nurminen Logistics Oyj:n hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2013 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.nurminenlogistics.com suomeksi ja englanniksi. Samalta sivustolta löytyy myös selvitys Nurminen Logisticsin hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2013.

Toimintakertomus ja tilinpäätös sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat pdf-muodossa tämän tiedotteen liitteenä.

Nurminen Logistics Oyj

Laura Jokinen

www.nurminenlogistics.com

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu logistiikkapalveluita tarjoava pörssiyhtiö.  Yhtiö tuottaa asiakkailleen laadukkaita rautatiekuljetuksia, projektikuljetuspalveluita, erikoiskuljetuksia sekä huolinta- ja tavarankäsittelypalveluita. Nurminen Logisticsin päämarkkinat ovat Suomessa sekä Venäjällä ja sen lähialueilla.

Nurminen Logistics Tilinpäätös 2013.pdf Nurminen Logisticsin selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2013.pdf