Caverion Oyj:n hallitus päätti valiokuntiensa kokoonpanosta

Helsinki, 2014-03-17 12:40 CET (GLOBE NEWSWIRE) --
CAVERION OYJ                               PÖRSSITIEDOTE                    17.3.2014 KLO 13.40

Caverion Oyj:n hallitus päätti valiokuntiensa kokoonpanosta

Caverion Oyj:n hallitus päätti tänään pidetyssä kokouksessaan hallituksen henkilöstövaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan kokoonpanosta.

Hallitus valitsi keskuudestaan henkilöstövaliokunnan puheenjohtajaksi uudelleen Henrik Ehrnroothin ja jäseniksi uudelleen Michael Rosenlewin ja Ari Lehtorannan.

Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin uudelleen Michael Rosenlew ja jäseniksi uudelleen Anna Hyvönen ja Eva Lindqvist.

Kuvaus valiokuntien tehtävistä ja niiden työjärjestykset ovat luettavissa osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat - Hallinnointi.

Lisätietoja antaa:

Jonne Heino, lakiasiainjohtaja, Caverion Oyj, puh. 0400 422 403, jonne.heino@caverion.fi

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion suunnittelee, toteuttaa ja ylläpitää käyttäjäystävällistä ja energiatehokasta kiinteistötekniikkaa sekä teollisuuden palveluita. Palveluitamme käytetään muun muassa toimistoissa ja liikekiinteistöissä, asunnoissa, julkisissa palvelurakennuksissa sekä teollisuuslaitoksissa. Tavoitteenamme on olla markkinoiden johtava kiinteistöteknisten palvelujen tarjoaja Euroopassa. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja asiakaslähtöinen palvelu, joka kattaa kaikki talotekniikan osa-alueet kiinteistön koko elinkaaren ajan. Caverion syntyi kesäkuussa 2013 kiinteistöteknisten ja teollisuuden palveluiden irtautuessa YIT-konsernista itsenäiseksi konsernikseen. Vuoden 2013 liikevaihtomme oli noin 2,5 miljardia euroa. Caverionilla on 13 toimintamaassa Pohjois- ja Keski-Euroopassa yhteensä lähes 18 000 työntekijää. Caverionin osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.caverion.fi