Rezidors årsredovisning för 2013 publicerad

Rezidors årsredovisning och hållbarhetsredovisning för 2013 finns nu tillgänglig på bolagets hemsida, www.rezidor.com.

Ett tryckt exemplar av årsredovisningen kan beställas från investorrelations@rezidor.com och kommer att distribueras i april.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som Rezidor Hotel Group AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 19 mars 2014 kl 15:00 (centraleuropeisk tid).

För mer information, vänligen kontakta:

Ebba Ankarcrona, Director Investor Relations
+32 2 702 9286, ebba.vassallo@carlsonrezidor.com

Om Rezidor Hotel Group

Rezidor Hotel Group är ett av de mest dynamiska hotellföretagen i världen och en del av Carlson Rezidor Hotel Group, en av världens största hotellkedjor. Rezidor har en portfölj av 429 hotell med 94 800 rum i drift och under utveckling i 69 länder. Rezidor driver kärnvarumärkena Radisson Blu och Park Inn by Radisson i Europa, Mellanöstern och Afrika, samt Club Carlsons lojalitetsprogram för återkommande gäster. Rezidor är börsnoterat på Nasdaq OMX Stockholm (REZT) sedan november 2006. Carlson, ett privatägt, globalt hotell- och reseföretag med huvudkontor i Minneapolis, USA, är den största aktieägaren.

Rezidors bolagsledning sitter i Bryssel, Belgien. För mer information, besök: www.rezidor.com.

Pressmeddelande PDF