SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMINEN

Helsinki, Suomi, 2014-03-21 10:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ   PÖRSSITIEDOTE   21.3.2014 KLO 11:30

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMINEN

Yhtiökokouksessa valittiin SSH Communications Security Oyj:n hallituksen jäseniksi Päivi Hautamäki, toimitusjohtaja Tatu Ylönen sekä uutena jäsenenä Timo Syrjälä. Hallituksen järjestäytymiskokouksessa 20.3.2014 hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Timo Syrjälä.

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Tatu Ylönen

Lisätietoja:
Jyrki Lalla, talousjohtaja, puh. +358 45 340 4641

Jakelu:
NASDAQ OMX Helsinki Oy

www.ssh.com

SSH Communications Security (perustettu 1995) on SSH-tietoliikenneprotokollan alkuperäinen kehittäjä. SSH-protokolla on siirrettävän datan suojaamiseen liittyvien ratkaisujen de facto -standardi. Nykyään yli 3000 asiakasta ympäri maailman, mukaan lukien seitsemän Fortune 10 -yrityksestä, luottaa yrityksemme tietoturvaratkaisuihin suojatakseen pääsyn tietovarantoihinsa. Tarjoamamme SSH-teknologia-, avaintenhallinta- sekä auditointiratkaisut mahdollistavat ja vahvistavat tuhansien asiakkaidemme liiketoimintaa eri toimialoilla sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Toimimme Amerikassa, Euroopassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä.