Kapitalforhøjelse i NTR Holding A/S gennemført og registreret i Erhvervsstyrelsen

Selskabsmeddelelse nr. 5 – 2014
København, den 2. april 2014

Denne meddelelse har alene til formål at give oplysninger og udgør ikke et tilbud om at købe, sælge, udstede eller tegne værdipapirer, og er ikke en opfordring til et tilbud om at købe, sælge, udstede eller tegne værdipapirer. Denne meddelelse og informationerne heri er ikke til offentliggørelse eller videregivelse, hverken direkte eller indirekte, til eller i USA, Australien, Canada, Japan eller Sydafrika. Ej heller vil noget salg af værdipapirer blive gennemført i en jurisdiktion, hvor et sådant tilbud, opfordring til tilbud eller salg ville være ulovligt uden en registrering i henhold til værdipapirlovgivningen i en sådan jurisdiktion. Der er ikke og vil ikke blive udsendt noget udbudsdokument eller prospekt til godkendelse af nogen lovgivende myndighed i forbindelse med udbuddet. Dette dokument udgør en meddelelse og er ikke et prospekt i henhold til Direktiv 2003/71/EF med senere ændringer.

Med henvisning til selskabsmeddelelse nr. 2, 2014, og nr. 3, 2014, af 28. marts 2014 kan NTR Holding A/S (“NTR”) herved meddele, at kapitalforhøjelsen på nominelt DKK 3.554.260 fordelt på 177.713 stk. nye B-aktier à nominelt DKK 20, dags dato er blevet gennemført og registreret hos Erhvervsstyrelsen. De nye aktier udgør 9,99 % af NTR’s registrerede B-aktiekapital før kapitalforhøjelsen og 9,1 % efter forhøjelsen. De nye aktier har samme rettigheder til udbytte og andre rettigheder i Selskabet som NTR’s øvrige B-aktier.

Efter kapitalforhøjelsen består NTR’s aktiekapital af 1.954.853 stk. B-aktier à nominelt DKK 20, svarende til i alt nominelt DKK 39.097.060, og 162.798 stk. A-aktier à nominelt DKK 20, svarende til i alt nominelt DKK 3.255.960. NTR’s samlede aktiekapital vil herefter udgøre nominelt DKK 42.353.020.

De nye aktier forventes optaget til handel og officiel notering under den eksisterende ISIN DK0010027671 med virkning fra den 4. april 2014.

For yderligere information kontakt:
Ole Mikkelsen, direktør, e-mail: om@ntr.dk, mobil: +45 30 66 96 30

NTR 2014 05 140402 Nye aktier optages til notering.pdf