Lassila & Tikanoja Oyj julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen 25.4.2014

Helsinki, Suomi, 2014-04-11 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Lassila & Tikanoja Oyj               Pörssitiedote                               11.4.2014 klo 9.00

Lassila & Tikanoja Oyj julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen 25.4.2014

Lassila & Tikanoja Oyj julkaisee osavuosikatsauksen tammi-maaliskuulta perjantaina 25.4.2014 klo 14.00. Tiedote on julkistuksen jälkeen nähtävillä yhtiön internet-sivuilla www.lassila-tikanoja.fi.

Tiedotustilaisuus Lassila & Tikanojan tammi–maaliskuun 2014 osavuosikatsauksesta järjestetään analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja medialle maanantaina 28.4.2014 klo 9.00 hotelli Kämpin Paavo Nurmi -kabinetissa (Pohjoisesplanadi 29, 00100 Helsinki). Esitysmateriaali julkaistaan yhtiön internet-sivuilla.

Tilaisuus on suomenkielinen. Osavuosikatsauksen esittelee toimitusjohtaja Pekka Ojanpää.

Ilmoittautumiset tiedotustilaisuuteen 25.4.2014 mennessä osoitteeseen ir@lassila-tikanoja.fi tai viestinnän asiantuntija, IR Sara Anttilalle puh. 050 385 8710.

Lassila & Tikanoja järjestää englanninkielisiä puhelinkonferensseja erikseen sovittavina ajankohtina. Englanninkielisestä puhelinkonferenssista kiinnostuneita pyydetään olemaan yhteydessä Sara Anttilaan ajankohdan sopimiseksi.

LASSILA & TIKANOJA OYJ

Pekka Ojanpää

Lisätietoja:
talousjohtaja Timo Leinonen, puh. 0400 793 073

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2013 oli 668,2 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

Jakelu:
www.lassila-tikanoja.fi