Comptel Oyj mitätöi yhtiön hallussa olevat 2012 optio-oikeudet

Comptel Oyj                            Pörssitiedote 17.4.2014 klo 10.00

Comptel Oyj mitätöi yhtiön hallussa olevat 2012 optio-oikeudet

Comptel Oyj:n hallitus on päättänyt mitätöidä yhtiön hallussa olevat 2012 optio-oikeudet. 2012 optio-oikeudet on korvattu pidempikestoisella 2014 optio-ohjelmalla. 2012A optio-oikeuksia mitätöidään 2 550 000 kappaletta ja 2012B optio-oikeuksia mitätöidään 2 550 000 kappaletta. Mitätöinti rekisteröidään Patentti- ja rekisterihallitukseen arviolta 30.4.2014.

COMPTEL OYJ

Juhani Hintikka

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juhani Hintikka, puh. (09) 700 1131

Jakelu:

www.comptel.com

Vuodesta 1986 alkaen Comptel on auttanut 290 teleoperaattoria 87 maassa täyttämään yli miljardin tilaajan monipuolistuvia viestintätarpeita. Comptelin ratkaisut perustuvat tietoliikenneverkon tapahtumien prosessointiin, analysointiin ja johtamiseen reaaliaikaisiksi toimenpiteiksi. Palvelutoimitusprosessin, laskutustietojen keruun, veloituksen ja käytönhallinnan sekä ennakoivan analytiikan tuotteet ja palvelut auttavat operaattoreita lisäämään liikevaihtoaan sekä alentamaan kustannuksiaan ja asiakasvaihtuvuuttaan sitouttamalla asiakkaita palveluiden käyttöön. Comptelin palveluksessa on maailmanlaajuisesti lähes 700 asiantuntijaa ja yhtiön liikevaihto oli 83 miljoonaa euroa vuonna 2013. www.comptel.com