Jussi Capital Oy/Tiedote 9.5.2014 klo 14.00 JUSSI CAPITAL OY JATKAA JULKISEN OSTOTARJOUKSEN TARJOUSAIKAA SIEVI CAPITAL OYJ:N OSAKKEISTA 23.5.2014 SAAKKA

Ei julkistettavaksi tai levitettäväksi, suoraan tai epäsuorasti, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Australiassa, Uudessa-Seelannissa, Etelä-Afrikassa, Kiinassa, Hongkongissa, Singaporessa tai Japanissa tai missään muussa maassa, missä levittäminen tai julkistaminen olisi lainvastaista.

Jussi Capital Oy (”Jussi Capital” tai ”Tarjouksentekijä”) ilmoitti

7.4.2014 tekevänsä pakollisen julkisen ostotarjouksen Sievi Capital Oyj:n (”Sievi Capital” tai ”Yhtiö”) osakkeista ja osakkeisiin oikeuttavista arvopapereista (”Ostotarjous”). Ostotarjous alkoi

15.4.2014 klo 9.30 (Suomen aikaa) ja sen ilmoitettiin päättyvän 9.5.2014 klo 16.00 (Suomen aikaa), jollei Ostotarjousta jatketa tai keskeytetä sen ehtojen mukaisesti (”Tarjousaika”). Tarjottava vastike on 1,44 euroa käteisenä kustakin Sievi Capitalin osakkeesta, jonka osalta Ostotarjous on hyväksytty. Tarjouksentekijä tarjoutuu hankkimaan omistukseensa Yhtiön koko osakekannan. Ostotarjous ei kuitenkaan ole sidottu tietyn omistusosuuden saavuttamiseen.

Jussi Capital on Ostotarjouksen ehtojen mukaisesti tänään päättänyt jatkaa Ostotarjouksen Tarjousaikaa kahdella viikolla, 23.5.2014 klo

16.00 (Suomen aikaa) saakka (”Jatkettu Tarjousaika”). Jussi Capital voi Ostotarjouksen ehtojen mukaisesti päättää Jatketun Tarjousajan kuluessa edelleen jatkaa Tarjousaikaa tiedottamalla tästä Jatketun Tarjousajan kuluessa.

Tarjouksentekijän tavoitteena on tehdä ostotarjouksessa myytäväksi tarjottujen osakkeiden toteutuskaupat arviolta viimeistään 15.5.2014 niiden osakkeiden osalta, joista on vastaanotettu ehtojen mukainen hyväksyntä 9.5.2014 mennessä. Tämän jälkeen Tarjouksentekijä aikoo tehdä toteutuskauppoja säännöllisin väliajoin.

Tarjousasiakirja on saatavilla Tarjouksentekijän toimipisteessä, osoitteessa Jussinrinne 12, 85410 Sievi, Ostotarjouksen järjestäjänä toimivan Nordea Pankki Suomi Oyj:n konttoreissa sekä internetissä osoitteessa www.jussicapital.fi/ ja www.nordea.fi/osakkeet.

Tarjousasiakirja on saatavilla vain suomenkielisenä.

Jussi Capitalin taloudellisena neuvonantajana Ostotarjouksessa toimii Nordea Investment Banking ja juridisena neuvonantajana Asianajotoimisto Borenius Oy.

Jussi Capital Oy

HALLITUS

Lisätietoa:

Jarkko Takanen, Toimitusjohtaja

jarkko.takanen@jussicapital.fi

Helsingin pörssi

Sievi Capital Oyj

Ostotarjousta ei tehdä eikä Osakkeita osteta henkilöiltä tai henkilöiden puolesta suoraan tai välillisesti missään maassa tai lainkäyttöalueella, jossa sen tekeminen tai hyväksyminen on arvopaperimarkkinalakien tai muun lainsäädännön tai määräysten nojalla kiellettyä tai jossa sen tekeminen tai hyväksyminen vaatisi sellaiselle sääntelyviranomaiselle rekisteröintiä tai sellaisen viranomaisen hyväksyntää. Tarjouksentekijän tarjousasiakirjaa tai siihen liittyviä hyväksymislomakkeita ei tulla toimittamaan tai lähettämään edelleen tai välittämään mihinkään sellaiseen maahan tai sellaisesta maasta, jossa arvopaperimarkkinalaki tai muu lainsäädäntö tai sovellettavat määräykset sen kieltävät millään tavalla mukaan lukien, rajoituksetta, postitse, faksilähetyksellä, sähköpostitse, puhelimitse tai Internetin välityksellä.

Ostotarjousta ei nimenomaisesti tehdä Yhdysvalloissa, Kanadassa, Australiassa, Uudessa- Seelannissa, Etelä-Afrikassa, Kiinassa, Hongkongissa, Singaporessa tai Japanissa.