Revenio Group Corporation: MUUTOKSIA REVENIO GROUP OYJ:N JOHDOSSA

Revenio Group Oyj Pörssitiedote 20.5.2014 kello 13.30

MUUTOKSIA REVENIO GROUP OYJ:N JOHDOSSA

Osana konsernirakenteen muutosta ja Revenion keskittymistä terveysteknologiaan talousjohtaja Pekka Raatikainen ja kehitysjohtaja Juha Kujala siirtyvät pois yhtiön palveluksesta 22.5.2014. OTK Juha Kujala siirtyy Asianajotoimisto Magnusson Helsinki Oy:n palvelukseen ja jatkaa Revenio Group Oyj:n hallituksen sihteerinä.

Vt. talousjohtajan tehtävään on nimitetty Revenio-konsernin talouspäällikkö Jasmin Kuittinen.

Revenio Group Oyj:n johtoryhmän muodostavat 22.5.2014 alkaen toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara (pj), Icare Finland Oy:n toimitusjohtaja Timo Hildén, Teknologia ja Palvelut -segmentin toimialajohtaja Riku Lamppu ja vt. talousjohtaja Jasmin Kuittinen. Johtoryhmään kuuluvien henkilöiden esittelyt löytyvät osoitteesta www.revenio.fi/sijoittajille.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040 567 5520
olli-pekka.salovaara@revenio.fi
www.revenio.fi

JAKELU:
Finanssivalvonta
www.revenio.fi

Revenio-konserni lyhyesti

Revenio on suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka liiketoiminnan ytimen muodostavat silmänpainemittarit. Revenio-konsernin Terveysteknologia-segmentin muodostaa ensisijaisesti Icare Finland Oy:n harjoittama liiketoiminta. Nykytuotteista laajalti patentoitu Icare-tuoteperhe on konsernin menestyksen kulmakivi. Revenio
tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua orgaanisesti ja yritysjärjestelyiden kautta.

Revenio-konserniin kuuluu myös muita liiketoimintoja, jotka on ryhmitelty Teknologia ja Palvelut -segmentiksi. Segmentin liiketoiminnoille on yhteistä globaalit markkinat ja oman alansa kärkeä edustavat teknologiatuotteet ja -palvelut. Tämän segmentin liiketoiminnat ovat omalla alallaan erittäin
kannattavia ja ne tuottavat konsernille positiivista kassavirtaa.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 25,7 miljoonaa euroa, liikevoittoprosentin ollessa 21,7 %. Revenio Group Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oyj:ssä.