Indberetning af aktiekapital og stemmerettigheder for Bavarian Nordic A/S

KVISTGÅRD, Danmark - 31. maj 2014 - Bavarian Nordic A/S (OMX: BAVA) skal i henhold til § 6 i bekendtgørelse nr. 1442 af 13. december 2013 om udstederes oplysningsforpligtelser hermed meddele, at den nominelle værdi af Bavarian Nordic A/S' aktiekapital ved udgangen af maj 2014 udgør i alt DKK 261.128.630 fordelt på 26.112.863 stk. aktier à nom. DKK 10, svarende til 26.112.863 stemmer.

Om Bavarian Nordic
Bavarian Nordic er et internationalt biotekselskab, der udvikler og producerer cancerimmunterapier og vacciner til forebyggelse af infektionssygdomme. Selskabets førende udviklingsprogrammer er PROSTVAC®, en immunterapikandidat til behandling af fremskreden prostatacancer, som er i afsluttende klinisk fase 3 udvikling, og IMVAMUNE®, en ikke-replikerbar koppevaccine, der udvikles og leveres til det amerikanske nationale beredskabslager under en kontrakt med de amerikanske myndigheder. Vaccinen er godkendt i Canada under navnet IMVAMUNE samt i den Europæiske Union under navnet IMVANEX®.  Bavarian Nordics aktier er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen under symbolet BAVA (Reuters: BAVA.CO, Bloomberg: BAVA.DC). Selskabet har et sponsoreret ADR-program, som er noteret i USA (OTC) under symbolet BVNRY. For yderligere information, besøg www.bavarian-nordic.com.

Rolf Sass Sørensen, Vice President Investor Relations. Telefon +45 61 77 47 43

201415dk