Investeringsforeningen BIL Nordic Invest - ombytningsforhold i forbindelse med fusioner

I forbindelse med de varslede fusioner i Investeringsforeningen BIL Nordic Invest, afdeling Korte Obligationer og Investeringsforeningen Nykredit Invest, afdeling Korte obligationer samt Investeringsforeningen BIL Nordic Invest, afdeling Lange Obligationer og Investeringsforeningen Nykredit Invest, afdeling Lange obligationer – kan det oplyses, at ombytningen sker i følgende forhold:

• Investeringsforeningen BIL Nordic Invest, afdeling Korte Obligationer (ISIN DK0016005085– kort navn BNIKO) fusionerer med Investeringsforeningen Nykredit Invest, afdeling Korte obligationer (ISIN DK0060009249 – kort navn NYIKO) med sidstnævnte som fortsættende afdeling
    Ombytningsforhold:  1:0,891579
  • Investeringsforeningen BIL Nordic Invest, afdeling Lange Obligationer (ISIN DK0016005168– kort navn BNILO) fusionerer med Investeringsforeningen Nykredit Invest, afdeling Lange obligationer (ISIN DK0060009405 – kort navn NYILO) med sidstnævnte som fortsættende afdeling
    Ombytningsforhold: 1:0,946813

jf. vedhæftede meddelelse.

Ombytningen finder sted i VP den 13. juni 2014.

Eventuel henvendelse vedrørende denne meddelelse kan rettes til adm. direktør Tage Fabrin-Brasted, tlf. 44 55 92 00.

Tage Fabrin-Brasted, adm. direktør

FB_5_Inv_BIL_Nordic_ombytningsforhold_10_06_2014.pdf