MEDDELELSE#157-MERMAID INDGÅR RAMMEAFTALE MED TRAFIKSELSKABET MOVIA

Glostrup, 2014-06-19 09:46 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Denne rammeaftale omhandler en informationsdisplayløsning til Busstoppesteder i Movia’s område dækkende det østlige Danmark. Det synlige produkt er et såkaldt Count Down-display installeret på stoppestedet således at passagerer kan se tiden til næste busafgang, og bliver således løbende orienteret om den prognosticerede ventetid. Mermaid leverer både det synlige produkt (Count Down display), den nødvendige infrastruktur (Software) samt den løbende drift af løsningen (Services).

Rammeaftalen er gældende indtil 31. maj 2018, med en option på yderligere et år.

Movia har til dato installeret ca. 1.200 enheder af en tidligere udgave af et produkt med en begrænset funktionalitet, men Movia har store forventninger til dette nye produkt grundet en væsentligt forbedret funktionalitet, der vil være til gavn for passagerer og dermed en øge tilfredsheden med den kollektive trafik.

Movia betjener i alt ca. 16.000 stoppesteder i deres område.

Løsningen er udviklet som en standard løsning og kan derved benyttes af trafikselskaber på tværs af regioner og landegrænser.

For yderligere information kontakt venligst:

Adm. Direktør                                                            Certified Adviser

Henrik Johnsen                                                           Gert Mortensen

Mermaid A/S                                                              Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                                                    Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                                                E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er Skandinaviens førende aktør indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva, Bolia, Clear Channel, Color Line, Comviq, Coop, DSB, Fjordline, Flytoget, Hi-Fi Klubben, INTERPORT, Matas, Nettbuss, Rejseplanen, Skousen, Stark, Sveriges Radio, TDC, Tele2, Telia, TOP-TOY, XL Bygg, Åhléns og en række af landets kommuner.

MEDDELELSE#157-MERMAID INDGÅR RAMMEAFTALE MED TRAFIKSELSKABET MOVIA.pdf