Dometic GreenCare i tablettform

Reise uten bekymringer med "grønn" samvittighet

EMSDETTEN, GERMANY--(Marketwired - Jun 27, 2014) -  For campingvenner er det svært viktig å oppføre seg miljøvennlig, og dermed utforske naturen forsiktig. Avhending av septiktanken gir umiddelbart en slik mulighet. De nye Dometic GreenCare-tablettene har en spesielt miljøvennlig sammensetning, og er i tillegg like praktiske og kraftig som de anerkjente PowerCare-tablettene fra komfortspesialisten. De grønne sanitærtablettene er lette, nøyaktig dosert og tar liten plass under oppbevaring. De kan brukes til alle mobile toaletter og bryter raskt ned avføringen, uten ubehagelig gass- og luktdannelse.

Dermed er den svært effektive tilsetningen i septiktanken spesielt lett å håndtere: Én enkelt tablett i selvoppløselig folie er nok til en full tank på 20 liter. Innholdet i tanken løses godt opp og tanken blir mye enklere å tømme. Dyr overdosering, som gjerne er tilfellet med tunge, uhåndterlige flasker, er ikke lenger noe problem.

Dometic Cares produktlinje står for mikroporedyp renhet innen sanitær. Perfekt tilpasset behovene til bobil- og campingvognbrukere, tablettene bekjemper forurensning og den typiske toalettlukten - miljøvennlig og 100 prosent brukervennlig. Siden Dometic GreenCare- og PowerCare-tablettene fortsatt virker om de har vært utsatt for frost, er de uunnværlige for vintercamping.

Den praktiske, sikre og rene esken, som kan åpnes og lukkes, inneholder ti GreenCare-tabletter og koster 11,90 Euro. Du finner mer informasjon om Dometic Care-programmet under: firmapost@dometic.no.

Contact Information:

Jürgen Steindle