Aktiekapital og stemmeantal pr. 31. juli 2014

Til NASDAQ OMX Copenhagen A/S
Meddelelse nr. 20-14 / København, 31. juli 2014

I overensstemmelse med bekendtgørelse nr. 657 af 22. juni 2012 vedrørende udstederes oplysningsningsforpligtelser, oplyses det herved, at Topotarget A/S den 31. juli 2014 havde en aktiekapital på nominelt kr. 145.791.112, bestående af 145.791.112 aktier à nominelt kr. 1. Hver aktie giver ret til én stemme, svarende til et samlet antal stemmerettigheder på 145.791.112.

Det bemærkes, at d.d. er sidste handelsdag for aktierne i Topotarget A/S som følge af fusionen med Onxeo SA (BioAlliance Pharma SA). Aktierne i det forsættende selskab vil være optaget til handel og officiel notering på NASDAQ OMX København fra i morgen, 1. august 2014.

Topotarget A/S

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
Anders Vadsholt, Adm. direktør – direkte: +45 39178345

Baggrundsoplysninger

Om Topotarget
Topotarget (NASDAQ OMX: TOPO) er et dansk-baseret biofarmaceutisk selskab med hovedsæde i København. Selskabet beskæftiger sig med klinisk udvikling og registrering af onkologiprodukter. Topotarget fokuserer i samarbejde med Spectrum Pharmaceuticals, Inc. på udviklingen af dets førende lægemiddelkandidat, belinostat, som har vist positive resultater i behandling af blodkræftsygdomme og solide kræfttumorer opnået ved både enkeltstof- og kombinationsbehandling. For yderligere oplysninger henvises til www.topotarget.com.

Topotarget Safe Harbor Statement
Denne meddelelse kan indeholde fremadrettede udsagn, herunder udsagn om Topotarget A/S' forventninger til udviklingen af selskabets kliniske pipeline samt med hensyn til forventet likviditetsforbrug. Sådanne udsagn er forbundet med risici og usikkerhed, hvoraf mange ligger uden for Topotarget A/S' kontrol, og kan medføre, at de opnåede resultater afviger væsentligt fra de beskrevne. Topotarget A/S har ingen hensigt om og påtager sig ingen forpligtelse til at opdatere eller ændre fremadrettede udsagn, hverken som følge af fremkomsten af nye oplysninger, fremtidige begivenheder eller på anden måde, medmindre dansk lovgivning kræver det.

Meddelelse nr. 20-14 Aktiekapital og stemmeantal pr. 31. juli 2014.pdf