Revenio Group Oyj: REVENION HALLITUS ON VAHVISTANUT YHTIÖN TIEDONANTOPOLITIIKAN

Revenio Group Oyj                 Pörssitiedote                 4.8.2014 klo 9:05

REVENION HALLITUS ON VAHVISTANUT YHTIÖN TIEDONANTOPOLITIIKAN

Revenio Group Oyj:n hallitus on vahvistanut Revenion tiedonantopolitiikan, jonka keskeisenä tavoitteena on varmistaa, että yhtiön arvopapereiden hinnanmuodostuksen perustaksi on saatavilla samanaikaisesti riittävä ja oikea tieto yhtiöstä ja sen liiketoiminnoista.

Keskeisin muutos yhtiön aiempaan käytäntöön verrattuna on ns. hiljaisen jakson ja suljetun ikkunan yhdenmukaistaminen siten, että molemmat alkavat 14 päivää ennen osavuosikatsauksen ja 21 päivää ennen tilinpäätöksen julkistamista.

Tiedonantopolitiikka on kokonaisuudessaan luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa: http://www.reveniogroup.fi/fi/sijoittajaviestinta/

Revenio Group Oyj

Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520
olli-pekka.salovaara@revenio.fi

JAKELU:
Finanssivalvonta
www.reveniogroup.fi

Revenio-konserni lyhyesti

Revenio on suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka liiketoiminnan ytimen muodostavat silmänpainemittarit. Revenio -konsernin Terveysteknologia-segmentin muodostaa Icare Finland Oy:n harjoittama liiketoiminta. Nykytuotteista laajalti patentoitu Icare-tuoteperhe on konsernin menestyksen kulmakivi. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua orgaanisesti ja yritysjärjestelyiden kautta.

Revenio -konserniin kuuluu myös muita liiketoimintoja, jotka on ryhmitelty Teknologia ja Palvelut -segmentiksi. Segmentin liiketoiminnoille on yhteistä globaalit markkinat ja oman alansa kärkeä edustavat teknologiatuotteet ja -palvelut. Tämän segmentin liiketoiminnat tuottavat konsernille positiivista kassavirtaa.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 25,7 miljoonaa euroa, liikevoiton ollessa 21,7 %. Revenio Group Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oyj:ssä.