Raision uutuustuotteet syyskuu 2014

Raisio Oyj       Lehdistötiedote 8.8.2014

RAISION UUTUUSTUOTTEET SYYSKUU 2014

KOLESTEROLI ALAS HERKULLISILLA BENECOL-JOGURTEILLA

Benecol tuo syyskuussa myyntiin uudet, herkulliset jogurtit. Makuina ovat herkullinen mansikka ja raikas persikka, ja ne myydään kätevissä nelipakkauksissa. Jogurtit sisältävät alle 1% rasvaa ja ovat runsaan täyteläisiä rakenteeltaan. Tuotteille on myönnetty Sydänmerkki, joten ne ovat kaikella tavalla sydänystävällinen valinta.

Joka päivä, ruokailun yhteydessä käytettyinä Benecol-jogurtit alentavat tehokkaasti kolesterolia. Kohonnut kolesteroli on sydäntautien riskitekijä. Päiväannos on kaksi jogurttipikaria. Uudet tuotteet löydät kaupan jogurttihyllystä.

Benecol-tuotteiden tehoaineella, kasvistanolilla, on harvoille tuotteille myönnetty sairauden riskin vähentämiseen viittaava terveysväittämä, koska se on laajasti tutkittu ja tehokas tapa alentaa kolesterolia. Kasvistanoli tulee luonnosta eikä sillä ole sivuvaikutuksia.

BENECOL KEVYT MARGARIINI MYÖS PIENESSÄ RASIASSA

Benecol Kevyt margariini 450 g on suosituin Benecol-tuote. Syyskuusta alkaen sitä saa myös pienemmässä, 225 g:n rasiassa. Tuote sopii hyvin leivän päälle ja alentaa tehokkaasti ja tutkitusti kolesterolia. Rasvapitoisuus on 35 %.

Lisätietoja:

Juha Helokoski, kaupallinen johtaja, Elintarvikeyksikkö, Raisio-konserni, p. 043 824 4012, sähköposti: juha.helokoski(at)raisio.com

Heli Töykkälä, markkinointipäällikkö, Elintarvikeyksikkö, Raisio-konserni, p. 040 545 7023, sähköposti: heli.toykkala(at)raisio.com, www.benecol.fi, www.raisionkeittokirja.fi

Kuvat:

Uutuustuotteiden pakkauskuvat löytyvät materiaalipankista osoitteesta

Kuvapankkiin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä Kristiina Kytöviitaan, p. 044 781 8900, sähköposti: kristiina.kytoviita(at)raisio.com

Benecol Mansikkajogurtti 4 X 125 g