STYLEPIT A/S – Ny administrerende direktør

Selskabsmeddelelse nr. 16 / 2014

STYLEPIT A/S’ bestyrelse har udpeget 42-årige Marc Jeilman som ny administrerende direktør.

Marc Jeilman, der er uddannet Cand. Polit. har en erhvervsmæssig baggrund fra Danske Bank og FLSmidth koncernen.

Marc Jeilman har desuden en mangeårig ledelseserfaring med erfaring fra stillinger som bl.a. COO/CFO i en kapitalfondsejet dansk modevirksomhed.

Marc Jeilman har forud for udnævnelsen været aktiv som konsulent og finansdirektør i 2 år i STYLEPIT koncernen.

Marc Jeilman afløser Thomas Wandahl, der efter gensidig overenskomst fratræder sin stilling som administrerende direktør for STYLEPIT A/S pr. dags dato.

Bestyrelsesformand Nicolai Kærgaard udtaler : ”Det glæder mig utrolig meget, at vi nu indsætter en kapacitet som Marc Jeilman i rollen som administrerende direktør, hvor vi ser frem til at arbejde mere fokuseret mod en lønsom transformation af selskabet. Jeg har haft et stærkt samarbejde med Marc Jeilman historisk og glæder mig til det fremtidige samarbejde.”

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til bestyrelsesformand Nicolai Kærgaard på mobil nr. +45 26 22 99 11 eller til adm. direktør Marc Jeilman på mobil nr. +45 20 35 25 80.

STYLEPIT A/S

Meddelelse nr  16_2014_STYLEPIT_direktørskifte.pdf