Finanskalender 2014/15

Hørsholm, 2014-08-27 12:02 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Selskabsmeddelelse nr. 37/2014

Chr. Hansen Holding A/S har vedtaget følgende plan for offentliggørelse af regnskabsmeddelelser samt dato for den ordinære generalforsamling for regnskabsåret 2014/15:

21. januar             Delårsrapport (Q1 2014/15)

9. april                 Delårsrapport (Q2 2014/15)

1. juli                   Delårsrapport (Q3 2014/15)

21. oktober           Årsrapport 2014/15

26. november       Generalforsamling

Emner og forslag, som aktionærer ønsker til behandling på den ordinære generalforsamling, sættes på dagsordenen, hvis anmodning herom er fremsat over for bestyrelsen senest onsdag den 14. oktober kl. 16.00.

For yderligere information kontakt venligst:

Anders Mohr Christensen, senior director, Investor Relations

Tlf: +45 4574 7618

Om Chr. Hansen

Chr. Hansen er en global bioscience-virksomhed, som udvikler naturlige ingredienser til fødevare- og kosttilskudsbranchen, den farmaceutiske industri og landbrugssektoren. Vores produkter omfatter kulturer, enzymer, probiotika og naturlige farver, og alle løsninger er baseret på stærke forsknings- og udviklingskompetencer kombineret med betydelige investeringer i teknologi. Omsætningen i regnskabsåret 2012/13 var EUR 738 mio. Virksomheden er markedsførende inden for alle sine divisioner – Cultures & Enzymes, Health & Nutrition og Natural Colors – og har mere end 2.500 engagerede medarbejdere i 30 lande med hovedproduktionssteder i Danmark, Frankrig, USA og Tyskland. Chr. Hansen blev grundlagt i 1874 og er børsnoteret på NASDAQ OMX København. Få yderligere oplysninger på www.chr-hansen.com.

Nr 37 2014 DK.pdf