FastPassCorp udsender væsentlige produktforbedringer i release 3.5

Væsentlige nyheder i FastPass release 3.5

FastPassCorp har nu frigivet FastPass Password Manager release 3.5. Den nye release indeholder en række nyheder, som styrker FastPass’ position som det førende produkt indenfor password selvbetjening.

Når brugere har glemt deres password og ønsker at gøre selvbetjening, skal de autentificeres på anden vis end med det glemte password. Den mest udbredte metode er personlige spørgsmål fra en liste med standard spørgsmål (det har FastPass også). Det er imidlertid en kendsgerning, at mange brugere heller ikke kan huske svarene på de spørgsmål. Der er derfor fremkommet alternativer som SMS-pinkoder til mobiltelefoner eller koder til private mails. For hver metode er der fordele og ulemper.

Med FastPass 3.5 stiller vi imidlertid brugeren fri til at vælge den metode, som hun ønsker i situationen. Hvis mobiltelefonen er tilgængelig, så kan den bruges. Hvis den er glemt eller man ikke kan have den hos sig i arbejdssituationen, så vælges spørgsmål/svar eller andre metoder. Konsekvensen er, at brugerens succesratio øges til over 90%, hvor mange med spørgsmål/svar metoden ikke når højere end 50-60%. Denne forskel er helt afgørende forkundens værdi af en selvbetjeningsløsning!

Derudover er der i rel.3.5 også mulighed for at lade brugeren selv bestemme sine spørgsmål, eller lade virksomheden uploade med kendt information.

Se venligst den nye video fra vores hjemmeside, som illustrerer frit valg, og læs mere om de andre forbedringer i den nye release i NEWS på vores hjemmeside.

For yderligere informationer se www.fastpasscorp.com