KONECRANES OYJ - KONECRANES PÄÄOMAMARKKINAPÄIVÄ KIINASSA 8-9.12.2014

KONECRANES OYJ PÖRSSITIEDOTE 11.9.2014 klo 10.00

Konecranes järjestää analyytikoille ja institutionaalisille sijoittajille suunnatun Pääomamarkkinapäivän Kiinan Shanghaissa ja Jingjiangissa 8–9.12.2014. Tapahtuma sisältää konsernin johtoryhmän jäsenten and Kiinan toimintojen johdon puheenvuoroja. Ohjelmaan kuuluvat myös vierailut Shanghain ja Jingjiangin Konecranes-tehtailla sekä tehdasvierailu asiakkaalla.

Konecranes Pääomamarkkinapäivä on osa Vaconin ja Valmetin kanssa yhteistyössä järjestettävää viikon tapahtumakiertuetta Kiinaan:

8-9.12.2014 Konecranes Pääomamarkkinapäivä ja vierailut Konecranes-tehtailla sekä asiakkaalla, Shanghai ja Jingjiang
10.12.2014 Vaconin sijoittajapäivä ja tehdasvierailu, Suzhou
11.12.2014 Valmetin tehdasvierailu, Shanghai ja Jiading

Rekisteröinti tapahtumaan

Sujuvien käytännönjärjestelyjen varmistamiseksi toivomme ilmoittautumisia tapahtumaan viimeistään 3.10.2014 mennessä. Oheisesta linkistä on nähtävissä alustava ohjelma ja ohjeistukset ilmoittautumiseen. Tapahtuman osallistujamäärä on rajoitettu.

Lisätietoja ja rekisteröinti tapahtumaan: Finnish Engineering roadshow 2014

KONECRANES OYJ

Miikka Kinnunen
Sijoittajasuhdejohtaja

Konecranes Oyj
Miikka Kinnunen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 427 2050

www.konecranes.com

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2013 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 2 100 miljoonaa euroa. Konsernilla on 11 900 työntekijää ja 600 huoltopistettä 48 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V).