WEST: Inbjudan till investerarlunch 19 september

Fredagen den 19 september kl. 12:00 på Scandic Hotel Anglais (vid Stureplan), Humlegårdsgatan 23, är Du välkommen att träffa VD Sten Karlsson. Vid lunchen kommer rapporten för Q2 att presenteras tillsammans med en översyn av kommande trender och affärsmöjligheter för West. Däribland varför Apples senaste initiativ med ApplePay revolutioner mobilbetalningar samt hur Wests kortterminaler stödjer denna teknik.

Anmäl Ditt deltagande till investor@westint.se senast 16/9. Antalet platser är begränsat.

Ett par års målmedveten satsning på att utveckla nästa generations betallösningar resulterar nu i en stark återhämtning och tillväxt av både försäljning och resultat. En ökande skara av ledande aktörer använder numera Wests kortterminaler i sin verksamhet. Jula, Tempo, Intersport, MQ, Gant, Gateau, Plantagen, Blomsterlandet, Apotek Hjärtat, ÖoB och Grand Hôtel Stockholm är några exempel på dessa slutanvändare. West har som enda leverantör, fullt stöd för kontaktlösa mobilbetalningar som bygger på nfc-teknik (near field communication) i hela sitt produktprogram av kortterminaler, inklusive samtliga som redan har levererats ut på marknaden.

Inbjudan i sin helhet:

För ytterligare information kontakta:

Sten Karlsson, vd West International AB
Mobil: 070-555 6065