SRV ja Lappset rakentavat kalasatamalaisille väliaikaisen lähiliikunta-alueen

Espoo, Suomi, 2014-09-19 12:30 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- SRV YHTIÖT OYJ                          LEHDISTÖTIEDOTE                     19.9.2014 klo 13.30

SRV rakentaa yhdessä Lappsetin kanssa Kalasataman asukkaiden käyttöön väliaikaisen lähiliikuntapuiston asuinalueen ja Suvilahden väliselle alueelle ostos- ja kirjastojakelupisteenä käytettävien älykonttien viereen. Kontit otetaan käyttöön lauantaina 20.9.

”Olemme keskustelleet Kalasatama-liikkeen kanssa ja haluamme parantaa Kalasataman nykyisten asukkaiden viihtyvyyttä rakenteilla olevalla asuinalueella. On hienoa, että asukkaat ovat aktiivisia turvallisen leikki- ja lähiliikunta-alueen puolesta, mikä viestii vahvasti yhteisöllisestä toimintatavasta, jossa asukkaiden ääntä kuunnellaan”, SRV:n viestintäjohtaja Taneli Hassinen sanoo.

Leikkipuiston alueella on jo nyt kalasatamalaisten maalaama leikkialue. SRV ja Lappset aitaa Helsingin kaupungin osoittaman alueen syys-lokakuun aikana ja siihen asennetaan Lappsetin isommille lapsille tarkoitettuja toimintavälineitä.

”Lappset on aina huomioinut eri-ikäiset leikkijät ja liikuntaa harrastavat omia tuoteratkaisuja suunnitellessaan. Asukkaiden, SRV:n ja meidän yhteistyönä alueelle valmistuukin leikki- ja liikuntakokonaisuus, joka palvelee sekä eri-ikäisiä lapsia, nuoria että aikuisia. Toivomme, että siitä muodostuu yhteisöllisyyttä vahvistava kohtaamispaikka”, iloitsee aluemyyntipäällikkö Heli Hakkarainen Lappset Group Oy:stä.

SRV:n Kalasatamaan suunnitteleman REDI-kauppakeskuksen ja -tornialueen rakennustyöt arvioidaan alkavan vuoden loppuun mennessä. Kauppakeskuksen ja ensimmäisten asuintornien arvioidaan valmistuvan vuonna 2018.

SRV Yhtiöt Oyj

www.srv.fi