Header Compression Sweden Holding AB observationsnoteras/receives observation status (611/14)

Header Compression Sweden Holding AB (”Bolaget”) offentliggjorde idag den 22 september 2014 pressmeddelandet ”Header Compression Sweden Holding AB skapar tillsammans med Kvalitena AB ett nytt noterat fastighetsbolag och delar ut teknikrörelsen till aktieägarna”. Enligt gällande regelverk kan ett bolag noterat på NASDAQ OMX Stockholm First North observationsnoteras om bolaget har varit föremål för ett omvänt förvärv eller på annat sätt planerar eller har genomgått en så genomgripande förändring av verksamheten eller organisationen så att bolaget framstår som ett nytt bolag.

Med anledning av det ovan anförda beslutar NASDAQ OMX Stockholm AB att aktierna i Header Compression Sweden Holding AB (HCH, ISIN-kod: SE0005704129, orderboks-ID: 80255) ska observationsnoteras. Aktierna observationsnoteras fr.o.m. idag den 22 september 2014.

Today on September 22, 2014 Header Compression Sweden Holding AB (“Company”) published the press release “Header Compression Sweden Holding AB together with Kvalitena AB creates a new listed property company and distributes its technology operations to the shareholders”. The current rules of NASDAQ OMX Stockholm AB state that a company listed on First North can be given observation status if the Company has been the subject of a reverse take-over or otherwise plans to make or has been subject to an extensive change in its business or organization so that the Company upon an overall assessment appears to be an entirely new company.

With reference to what is stated above NASDAQ OMX Stockholm AB has decided that the shares in Header Compression Sweden Holding AB (HCH, ISIN Code: SE0005704129, Order Book ID: 80255) will be given observation status. The shares will be given observation status with effect from today September 22, 2014.

För eventuella frågor om detta börsmeddelande vänligen kontakta Anna Jansson eller Patrik Hellgren på telefon 08-405 60 00. / For further information concerning this exchange notice please contact Anna Jansson or Patrik Hellgren, telephone + 46 8 405 60 00.