Bavarian Nordic offentliggør finanskalender for 2015

KVISTGÅRD, Danmark - 23. september 2014 - Bavarian Nordic A/S (OMX: BAVA) offentliggjorde i dag selskabets finanskalender for 2015.

11. marts 2015 Årsrapport 2014
23. april 2015 Ordinær generalforsamling
5. maj 2015 Delårsrapport (Q1) for 3 måneder (1. januar-31. marts 2015)
25. august 2015 Delårsrapport (Q2) for 6 måneder (1. januar-30. juni 2015)
3. november 2015 Delårsrapport (Q3) for 9 måneder (1. januar-30. september 2015)

I henhold til §12 i selskabets vedtægter henledes opmærksomheden på, at fristen for aktionærer til indgivelse af ønsker om optagelse af et bestemt emne til behandling på den ordinære generalforsamling, er fredag den 13. marts 2015.

I øvrigt henledes opmærksomheden på, at selskabet i en periode på to uger før datoen for planlagt offentliggørelse af delårsrapporter (stilleperioder) ikke kommenterer specifikke forhold vedrørende selskabets udvikling samt finansielle resultater og forventninger.

Rolf Sass Sørensen, Vice President Investor Relations. Telefon +45 61 77 47 43

Om Bavarian Nordic
Bavarian Nordic er et internationalt biotekselskab, der udvikler og producerer cancerimmunterapier og vacciner til forebyggelse af infektionssygdomme. Selskabets førende udviklingsprogrammer er PROSTVAC®, en immunterapikandidat til behandling af fremskreden prostatacancer, som er i afsluttende klinisk fase 3 udvikling, og IMVAMUNE®, en ikke-replikérbar koppevaccine, der udvikles og leveres til det amerikanske nationale beredskabslager under en kontrakt med de amerikanske myndigheder. IMVAMUNE er godkendt i Canada samt i den Europæiske Union, hvor vaccinen markedsføres under navnet IMVANEX®.  Bavarian Nordics aktier er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen under symbolet BAVA (Reuters: BAVA.CO, Bloomberg: BAVA.DC). Selskabet har et sponsoreret ADR-program, som er noteret i USA (OTC) under symbolet BVNRY. For yderligere information, besøg www.bavarian-nordic.com.

Udsagn om fremtiden
Denne meddelelse indeholder udsagn om fremtiden ("forward-looking statements"), som er forbundet med risici, usikkerheder og andre faktorer, hvoraf mange er uden for vores kontrol. Dette kan medføre, at faktiske resultater afviger væsentligt fra de resultater, som er omhandlet i ovennævnte udsagn om fremtiden. Udsagn om fremtiden inkluderer udsagn vedrørende vores planer, mål, fremtidige begivenheder, præstation og/eller anden information, som ikke er historisk information. Vi påtager os ingen forpligtelser til offentligt at opdatere eller revidere udsagn om fremtiden således, at disse afspejler efterfølgende begivenheder eller omstændigheder, undtagen i det omfang dette er foreskrevet ved lov.

201420dk