NATIONAL INSTRUMENTS PALKITSI JÄLLEEN ROAL ELECTRONICSIN

Espoo, 2014-09-30 09:20 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- EFORE OYJ            Lehdistötiedote                 30.9.2014 klo 10.20

Efore-konserniin kuuluva ROAL Electronics S.p.A. palkittiin parhaana toimittajana National Instrumentsin elokuussa pidetyssä vuosittaisessa toimittaja-arvioinnissa Austinissa, Yhdysvalloissa. National Intrumentsin laitteita ja ohjelmistoja käytetään vuosittain yli 30 000 yrityksessä parantamaan tuottavuutta ja tehostamaan tuotekehitystä.

National Instrumentsin mukaan globaalina toimittajana ROAL on yltänyt erinomaiseen suoritustasoon parantamalla jatkuvasti toimitustäsmällisyyttä sekä lyhentämällä tuotteiden läpimenoaikoja.

”Molemminpuolinen luottamus yhdessä huippuluokan osaamisen ja palvelun kanssa luo perustan 10 vuotta kestäneelle tiiviille yhteistyölle. Palkinto on osoitus ROALin kyvystä jatkuvaan kehittämiseen sekä innovatiivisuuteen.” toteaa Eforen teollisuussektorin johtaja Alessandro Leopardi.

Tämä palkinto on merkittävin National Instrumentsin ROALille myöntämistä palkinnoista. Edellisen kerran ROAL palkittiin parhaasta toimitustäsmällisyydestä vuonna 2013 ja vuonna 2012 ROAL valittiin parhaimpien 21 toimittajien joukkoon National Instrumentsin kansainvälisessä toimittaja-arvioinnissa.

EFORE OYJ

Vesa Vähämöttönen
toimitusjohtaja

Lisätietoja antaa Efore Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Vähämöttönen, puh. 09 4784 6312.

Nasdaq OMX Helsinki Oy

Efore-konserni

Efore on vaativia tehoelektroniikkatuotteita kehittävä ja valmistava kansainvälinen yhtiö. Yhtiön pääkonttori on Suomessa ja sen tuotantoyksiköt sijaitsevat Kiinassa ja Tunisiassa. Yrityksen myynti- ja markkinointitoiminnot sijaitsevat Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Kiinassa. Joulukuussa 2013 päättyneellä tilikaudella konsernin liikevaihto oli 82,5 milj. euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 836 henkilöä. Konsernin emoyhtiö Efore Oyj:n osake on listattu Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä

www.efore.fi