Offentliggørelse af årsresultat 2013/14 i KIF Håndbold Elite A/S

Fondsbørsmeddelelse nr. 6 – 30. september 2014

Offentliggørelse af årsresultat 2013/14 i KIF Håndbold Elite A/S.

KIF Håndbold Elite A/S afholder ekstraordinær generalforsamling tirsdag den 30. september kl. 19.00.

Her vil selskabet også offentliggøre hovedtallene i sit årsresultat for 2013/14 samt balancen pr. 30. juni 2014. Resultatet viser et underskud efter skat på -6.176 t.kr. og en egenkapital på -2.430 t.kr. opgjort før kapitaltilførslen, der behandles på dagens ekstraordinære generalforsamling.

Der vil senere i dag blive udsendt børsmeddelelse med mere uddybende orientering om KIF Håndbold Elite A/S’ årsresultat for 2013/14.

________________________                                                    ___________________________

Jens Boesen                                                                                           Steffen Busk Jespersen

Adm. Direktør                                                                                                                    Formand for bestyrelsen

For yderligere information om KIF Håndbold Elite A/S kontakt da:

Adm. Direktør Jens Boesen på telefon 7632 6001

KIF Håndbold Elite A/S

Ambolten 2-6

Hjemmeside: www.kif.dk

Certified Advisor:

PricewaterhouseCoopers

Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Strandvejen 44

Carsten Hemme

www.pwc.dk

KIF Håndbold Elite A/S er et selskab, hvis formål er at drive elite herrehåndbold med ambitioner om at blande sig i den danske og europæiske top under brandet KIF Kolding København. Desuden arbejder selskabet tæt sammen med moderklubben om talentudvikling af både drenge og pige talenter i KIF Håndbold.

Fondsbørsmeddelelse nr. 6 - Offentliggørelse af årsresultat 2013-14.pdf